dinsdag 14 januari 2014

Sweater Weather, de leukste sweaters

Hoi lieve lezers en lezeressen!

De winter is al bezig, hoewel het weer nog best prima is. Lekker zonnetje en een windje. Maar ik denk dat de temperaturen toch gaan zakken onder nul over een tijdje. Daarom heb ik heb voor jullie wat leuke sweaters gevonden. De komende tijd is het Sweater Weather!


 
H&M sweattop, €17,95
Deze vrolijke floral trui is erg comfortabel en lekker losjes. De achterkant is iets langer, wat ik zelf altijd wel fijn vind. Ook in andere kleuren met andere printjes. Je kunt hem hier bestellen.
 


Vero Moda sweater, €34,95 (nu in de sale voor €25,95)
Met deze hastag sweather zie je er chic, elegant en zelfbewust uit! Nu is hij ook in de sale, dus nog een voordeel om hem nu te bestellen. hier kun je hem bestellen.
 
 


 
Coolcat sweater, €29,95
Ik vind dit echt een hele stoere dames sweater! Dit is wel een van mijn favorieten, ook al hou ik niet zo van de Coolcat. Je kunt deze sweater hier bestellen.
 
 


Lauren Moshi JET sweater, €159,95 (nu in de sale voor €124,95)
Ik ben echt verliefd op deze knalroze sweater! Hij is wel aan de prijzige kant, maar je mag jezelf wel eens verwennen met iets moois, niet waar? Bestel deze beauty hier
 


 
Superdry hooded sweater,  €84,95 (nu in de sale voor  €69,95)
Ook dit is een stoere dames sweater. Hij heeft een capuchon en is enorm zacht. Ook een van mijn favorieten! deze sweater is hier te koop.
 



H&M sweater, €14,95
Deze sweater is ook van H&M en heeft een leuk kanten hart op de voorkant. Deze is ook in een soort beige kleur te koop, maar wel met een ander dessing. Deze sweather kun je hier bestellen.
 
 


 
C&A sweater, €24,90
Deze trui vond ik op www.fashionchick.nl
Ze hebben superveel leuke sweaters, dus neem hier zeker een kijkje. Deze bruine sweater is ook van die site. Bestel hem hier
 
Hopelijk zit er een leuke sweater voor jouw tussen. Ik heb mijn best gedaan om van verschillende wepshops enverschillende prijzen te kiezen. Nu alleen nog wachten op het Sweater weather en je kunt deze winter weer door. Fijne dag!
 
Liefs, Door
 
 
 

9 opmerkingen: