woensdag 15 januari 2014

Tag: Common white girl tag

Hallo allemaal!

Ik zag deze tag al heel vaak voorbij komen op verschillende blogs. Hopelijk vinden jullie het leuk om wat meer over mij te weten te komen. Het zijn verschillende vragen om erachter te komen of je een 'real white girl' bent. Laten we snel beginnen, want ik heb er zin in!



Wat is je favoriete Starbucks drankje?
Nou, het begint al moeilijk. Ik heb niet echt een favoriete want ik vind ze bijna allemaal wel te doen..... dan ga ik toch maar voor Caramel Frappuccino. Of voor warme chocomel. Nou ik weet het niet hoor ;)
 

 

Hoe lang duurt het voor dat je klaar bent in de ochtend?
Als ik naar school moet meestal drie kwartier bezig met kleding, opmaken en mijn haar doen, en dan een kwartier voor de rest zoals eten en boeken pakken.

Hoeveel selfie's maak je per dag?
Ligt eraan of je snapchat mee telt, maar anders 1 tot 3 per dag denk ik. Maar als je Snapchat mee zou tellen, echt 712047392 per dag, nee grapje. Volgende vraag.
 
 

Hoeveel instagram volgers en foto's heb je?
Ik heb op dit moment 364 volgers en 366 foto's.

Zeg je wel eens heel hard 'LOL' of 'OMG' hardop?
Eigenlijk zeg ik heel soms 'OMG' als ik echt blij ben of er iets gebeurd of zo.

Draag je soms meer dan 1 keer hetzelfde kledingsstuk?
Soms draag ik wel 2x dezelfde broek of shirt, maar niet de hele outfit.

Ben je rasistisch?
nee!

Hoeveel tweets heb je?
Op dit moment heb ik 15.013 tweets.

Twitter, Instagram of Tumblr?
Ik kan niet kiezen tussen twitter en instagram denk ik.

 
Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Meestal hockeyen en paardrijden en leuke dingen doen met vriendinnen.

 
Wie zijn je favoriete Youtubers?
Heel veel, even denken:
- Mascha van Beautygloss
- Stuk TV
- Andreas Choice
- MacBarbie07
- Cutegirlshairstyles
- CutieBututieBeauty
misschien nog wel meer, maar ik kan ze nu niet bedenken.

Hoe vaak doe je je nagels?
Ligt eraan of ik gelnagels doe of gewone nagellak.
 

Ben jij een shopaholic?
Ja zeker! ik kan niet naar een stad gaan zonder iets te kopen. Alleen vind mijn bankrekening dat iets minder leuk.....

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Volgensmij 2x, maar het was wel lang geleden.

Heb je veel kleren?
Om eerlijk te zijn: Ja, en er kunnen bijna geen kleren meer bij, maar je kunt nooit genoeg hebben toch?

Maak je voor je gaat eten foto's van je eten?
Soms in een restaurant, als het er heel leuk uitziet.

Draag je elke dag make-up?
Naar school wel, soms op zondag als ik alleen moet leren niet,

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?
Ik denk gemiddeld een 6 of 7.

Hoe doe je je haar altijd?
Meestal los of in een paardenstaart.

Zie je er altijd goed uit?
Als ik net wakker ben zie ik er vreselijk uit, maar overdag doe ik wel mijn best om er goed uit te zien.

Dit was de tag. Ik vond het veel vragen, maar ze zijn wel leuk. Je mag de tag gerust overnemen. Hopelijk vinden jullie het leuk om wat meer over mij te weten. Weet jij nog een leuke tag die ik binnenkort kan gaan doen?

xoxo Doortje 


1 opmerking: